Wednesday, November 24, 2010

Klik-Klik :)

Ahaha~Good day ha?hihi..Alhamdulillah, hari ni semua berjalan dgn baik..hihi..Bangun tidur pon awal, solat sume pown okay n d best part, boss aku pon mood die ok rini~~


rini mcm biasa..aku key in order sume kan?
Alhamdulillah, sume pon ok..tpi kan, d main point aku menulis rini adalah kerana, ade seseorg tlh mnyelamatkan ku hari ni..


Seperti yg korang sedia maklum, aku sepatut nyer akn g utk 1 interview esk kn?
rini, ade la "seseorg" tu yg da wat aku call lik tmpat tu..
seb la blum pg lagi..bkn aper, rupe nyer, tomolo die nk bg talk jer??
OMG! tentu arah aku duk ofis n mnyiapkan  kije aku yg da berlambak2 tu..
OCBC aku lum filing lg ni weyh..
law dieorg nk cri CTC, mmpus aku nk mncri :(


Smalam Hazim ade call aku..
die nk mntk aku supply paper..hmm, mcmn nk supply?
harga yg die mntk tu, mmg aku x dpt nk bg..
sorry babe.. u ask from others la yerk :)


ok la,  ini quote utk hari ni,
KASIH SAYANG TIDAK AKAN BERCAMBAH DALAM MASA YG SINGKAT 

No comments:

Post a Comment